Forrás 4. – Hogyan hathat hat ?

Forrás 4.

Hogyan 666?

E-  ách… nem olvastam még el, mert megnéztem, s láttam, hogy jó hosszú, s gondoltam, úgyis nagyon valószínű, hogy az a lényege, hogy felpiszkálta az egódat az, hogy azt mondtam, erős egyéniség vagyok, s nem tudsz/fogsz annyira hatni rám, mint te azt szeretnéd. fogadni merek magammal egy krémes tésztában (vagy orgazmusban), hogy nem bírja az egód, s muszáj bevess minden cselt, hogy megpróbálj “belematatni” a lelkivilágomba :))) amennyire eddig megismertelek, valószínűnek tartom, hogy a dekonstruktivista módszert használod, az “építsük le előbb a teljes személyiséget (kritikával a leghatékonyabb), aztán kezdjük el saját ízlésünk szerint újraépíteni”. ezt használtam én is olyanoknál, akiket nagyon hülyének néztem 🙂 na de nem spekulálok, inkább elolvasom előbb, aztán majd a reggeli kávé mellé megveszem magamnak azt a krémest 🙂

6-  A kígyó mérgének kétfajta hatása van – megöli az áldozatot, de az még a halál beállta előtt néhány napig lázálom-révületben szenved és “bolondítja” a helyi mikrocsoportot, aminek a tagja. Félelmet kelt a szivükben az összes szívben (concordial). Ja és persze borrá változtatja a vért. Így vív ki magának csodálatot és félelmet egyszerre. Ez a legmagasabb efektivitása a fegyvernek. Biztos ismered a mesét a farkasról meg a kiáltásáról. Sziszegtem, erre odalökted magad helyett – hát megmartam és most ossza addig a pár napig a tudást – mint az éterben terjedő mérget. Jól figyeld meg, hogy sorvad el, ha mersz igyál a véréből is – az a célom ezzel, hogy megismerj 🙂

Remélem jól esett a krémes 🙂

Leave a Reply

