Forrás 3. – x(LM)

Forrás 3.

x(LM)

6- épp depresszió gyötör, de kiírtam magamból – versben, de azért nem küldtem el – de ha gondolod és pszichikailag túl épnek érzed magad elküldhetem legalább neked :d

Ella- nyugodtan küldj bármit, néha nekem is vannak ilyen napjaim, pl mostansag a napokban nem erzem magam valahogy a bőrömben  küld el a verset

6-

x(LM)

Mint egy nedves tevebőrmaszk- olyan az amit érzek utánnad,
minden másodperc egy évszázad – kint hagytál sülni
passzióból – jó lenne egy Mankúrtot csinálni már régen volt
valami használható – 2-3 napja már várod, hogy kilehelem-e
a lelkem vagy odadom-e a többivel eggyütt – amit már elvettél

Ez az amit keltettél bennem – tudom, hogy tudatosan
ismerem a halmarkodat – még le tudom tépni a maszkot
Feljegyeztem mi az ami elveszett – nem probléma újra építenem.
Persze nem mindent – de az, hogy szeretni nem tudok
nem átok, hanem áldás – készen állok lassan, hogy azt tegyem amit láttam.

Eszterézia, a büszkeséged pecsételi meg a sorsod,
gátat akartál szabni a szabad akaratomnak – nem ismerek nagyobb bűnt
de én már voltam napon és láttam már tevebőrsapkát
nem szenvedek – a penitenciád mérem ki – csak szólok, hogy tudd
a kegyetlenkedés a legnemesebbek osztályrésze és neked – nem jutott

Miért kell ezt mindig újraélnem? Miért nem tudjuk megtörni Svarog kerekét?
A lustaság, amely rettegésként ölt formát – afro kívülről mutatós, de bévül annál rondább.
fél – gyávább mint egy patkány – ditté csak viszályt kelt és hamis vágyat
valami után, ami nem lehet méltó vérontáshoz

A nőstény tévedése, hogy az áldozatok mennyisége növeli a performance erejét, értékét.

tik-tak, attól féltem, hogy azért térek vissza, hogy visszavegyem azt ami az enyém
és nem érted, hogy láthassalak – érezzelek, hanem kényszerből – szégyenből.
Nem nemes érdekből.

De most már tudom – annyi vigaszdíjat nyertél, mint senki más,
mert annyi lehetőséget szalasztottál el, mint ami senki másnak nem adatott meg.
Boldogan térek vissza – idült örömmel, hogy megélhetem az eggyetlen dolgot –
amit még szépnek hiszek a lángtengert.

De most nem tévedtél – szükség volt erre a lökésre
indulhat a téboly – az ámok – az üldözés az égetés.

Amit a gholádba vetettél pete gyanánt szépen fejlődik
minden gondja, baja okát ráragasztotta mentorára már
gyűlöli és talán még tetlegességig fajulna, ha találkoznának

Most már teljesen elveszett – a tevebőr maszkot se látja már
Csak közhelyeket ismételget – hús-gép ál-emberré vállt.

Megértem kegyetlenséged – rettegsz, mert apró vagy és hitvány
elhanyagoltad a tartásod a lelked, mert utat nyitott a “kisugárzás”
és a papák – nem kellett, hogy magad strapáld – hát korcsosultál.
Örvendj – carpe diem – nincs már sok hátra, Svarog nem várat magára

6- Valamilyen szinten értelmezhető kívülálónak ? Te nem is vagy teljesen kívülálló mondjuk.

Ella: nem tudtam, hogy még itt vagy, ezért nem irtam…

de amit kivaltott a versed, az az volt, hogy majdnem sírva futottam ki a szobából, úgy kellet visszatartanom… lélekhez szoló… nem tudom leirni az érzést

6-.amúgy perszehogy elküldtem 😀
annyira beleéltem magam ebbe a frusztráció-érzésbe, hogy pillanatok alatt megírtam
Kár, hogy igazából nem érzek semmit de néha jó – pl. most…

Ella: miért jó ez? én ha valamit érzek nem pillanatokig tart – már ahogy vesszük a pillanatot

de ne!

És mindegy ki ihlette a lelkedből jött

te irtad

a részed

az érzes!

6-Köszönöm Ellám, igen amúgy megrázó hasonlat és ez a lényeg – minden tudás amit szerzünk végülis tevebőrmaszk

a különbség az csupán az, hogy mennyire kedves nekünk az a konkrét maszk és mennyire tudunk vele azonosulni.

Minden új ismeret vagy tudás valamit “kitöröl”, feleslegessé tesz és kényszerűen deformál – fontos még az arány, meg hogy vágyunk-e rá.

Egyébbiránt ugyanaz.

One thought on “Forrás 3. – x(LM)

Leave a Reply

